"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 14 lutego 2019

walentynkowo...

                                            na drugiej zmianie, ale jeszcze za widoku;)
Po wczorajszych "padach" nawet o dziwo he,he... poza kolanem i prawym nadgarstkiem reszty nie czułem hi,hi... Miało być ranne bieganie na dobry początek dnia, lecz jak to ostatnio bywa siła wyższa;) Dziś po zimie już ani śladu. Temperatura plus siedem. Wszędzie czarno, mokro i wiosennie he,he... 
Zastanawiałem się przed wyjściem, czy nie oblecieć bialskich pół. Zrezygnowałem jednak, bo pewnie tam błocisko po pachy:( 
Wybrałem "miejską" trasę i dla uczczenia święta zakochanych dziesięć podbiegów na jasnogórskim polu namiotowym. Bo przecież kocham bieganie;)
W sumie nabiegałem prawie dwanaście kilometrów. Gdybym sprawdził dystans przed wejściem do domu to pewnie tę dwójkę jeszcze bym dotuptał he,he... Żeby była czternastka czternastego;) Fajnie mi się biegało! Zwłaszcza te podbiegi po rozmokłej trawie. Inna rzecz, że portki do kolan uszargane hi,hi... Cóż z biegaczami podobno jak z dziećmi - brudne to szczęśliwe;) Jest nawet taki dowcip: "wraca dziecko z podwórka umorusane, brudne i mąż mówi do żony pierzemy, czy robimy nowe?"
Przysłowia na dziś:
„Gdy na święty Walek deszcze, mrozy wrócą jeszcze”
„Jak Walenty nie poleje, to na wiosnę masz nadzieję”
  • „Gdy na św. Walenty mróz, chowaj sanie, szykuj wóz”
  • „Na św. Walentego bywa mróz już do niczego”
  • Cytat dnia:
  • „By­wa często zawie­dzionym, ten kto lu­bi być chwalonym.” -  Ignacy Krasicki
  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Szukaj na tym blogu:

    Translator

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13