"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 17 lutego 2019

trwa...

                       wiosenna aura w lutym hi,hi... Na termometrze w słońcu dziesięć kresek powyżej zera. W nocy spadek temperatury, bo rano dachy białe. Zbierając się na niedzielne pluskanie w "Pacyfiku" zastanawiałem się: brać siekierę? a buty do wody? Toporek zostawiłem, ale na szczęście buty zabrałem. Na miejscu wzięło mnie zdziwko he,he... Lód wciąż gruby, ale dalej od brzegu. Wędkarze wciąż siedzą na lodzie;) 
Przerębel pokryta centymetrową, przezroczystą "szybą". Wejść z brzegu na lodową pokrywę wokół nie idzie:( Przy samym brzegu lód kruchy i łamie się pod naciskiem buta. Dlatego trochę kiepsko, że trzeba przebierać się na błocku:( Buty do wody przydały! Wchodząc bardzo łatwo poślizgnąć się na kawałkach lodu i zranić stopy. Podobnie wchodząc głębiej. Jeśli wcześniej nie potrzaska się "szyby" można nieopatrznie pokaleczyć sobie uda, albo i boczki;)
Było kapitalnie! Słoneczko świeci, lód ciepły hi,hi... A zza krzaków filują Gapie he,he...
Biegowo po wczorajszej siedemnastce dziś tylko spokojna piątka w moro i magnumach dookoła zbiorników:) Garmek znów coś poszalał he,he... Rąbnął mnie na kilometr hi,hi... Z morsowiska poleciał na skróty, w linii prostej:( Potem znów nie chciał połączyć się z telefonem. Minął okres gwarancji i chyba jak wszystkie dzisiejsze sprzęty ma zamiar odmówić współpracy:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13