"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 16 lutego 2019

na krótko...

                            w połowie lutego he,he... Lekkie buty, lekkie ciuchy - krótkie portki i koszulka, czyli letnie bieganie hi,hi... I od razu nóżka lepiej podaje;) 
Było wiosenne morsowanie:) teraz letnie bieganie, ale zima jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa. Wkrótce po ociepleniu mają się pojawić na termometrze temperatury minusowe, bo to przecież luty. Co prawda słońce już z każdym dniem wyżej, a i dzień dłuższy o ponad dwie godziny. Lecz to jeszcze zima. Przynajmniej kalendarzowa;)
Dziwię się ludziom, Którzy ubierają się nie odpowiednio do temperatury tylko do pory roku he,he... Lecę Bialską, a ty w Alei Brzozowej ludzi jak na deptaku w Ciechocinku hi,hi... Przy kapliczce widzę młodego człowieka w kurtce zapiętej pod szyję, w czapce narciarce naciągniętej głęboko na uszy, Który patrzy na mnie jakby papieża Franciszka zobaczył  w Częstochowie he,he... 
Biegało mi się dzisiaj rewelacyjnie:) W pewnym momencie gdy spojrzałem na zegarek to nawet zaciągnąłem "ręczny " hamulec hi,hi... 
Pozimowe "odmulenie" wyszło dość wcześnie  w tym roku;) Czas zatem na przemeblowanie tygodniowego planu biegowego. 
Ostatnie siedem dni to pięćdziesiąt siedem kilometrów w pięciu wyjściach. Trzydzieści dwa marszu i zaledwie półgodzinki rowerku stacjonarnego. Bieganie wychodzi jak zwykle na prowadzenie;) A to znaczy sezon biegowy otwarty:)

Przysłowia na dziś:
„Luty, gdy wiatrów i mrozów nie daje, sprowadzi rok słotny i nieurodzaje”
  • „Kiedy w lutym tajanie, szykuj chłopie sanie”
  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Szukaj na tym blogu:

    Translator

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13