"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 21 stycznia 2019

w polach...

                           od poniedziałku he,he... Przez Brzozową Aleję lub jak kto woli ulice Bialską i Lasek Wilka:)
Zrobiłem dwie pętle za sanktuarium Krwi Chrystusa i wracając nie pobiegłem najkrótszą drogą przez rynek Wieluński, lecz odbiłem Okulickiego w lewo;)
Potem przez Szajnowicza, parkiem Staszica pod Jasna Górę. 
W sumie wytuptałem siedemnaście kilometrów z małym hakiem hi,hi...
Było super! Warunki do biegania się poprawiły:) W zeszły poniedziałek uciekłem  stamtąd hi,hi... Bo wszędzie panowała niesamowita ślizgawica:( Dziś lekki mróz -5, trochę śniegu, ale główne trakty przetarte. Zastanawiałem się jeszcze nad jednym kółkiem he,he... Wtedy wyszłoby nieco ponad dwadzieścia, lecz jak nigdy "wyschłem" hi,hi...
Dzisiaj na Buffalo dzień Kobiet;) Na pierwszym okrążeniu spotkałem samotną biegaczkę i fajną Ekipę pięciu sympatycznym Kijarek:) Widać, że dziewczyny zimy się nie boją! Brawo, brawo, brawo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13