"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 20 stycznia 2019

rypły...

                 mi się plany he,he... W nocy termometr wskazywał -8:) Zabrałem siekierę, ale zapomniałem o butach do wody. Nie tyle potrzebne mi są w wodzie;) co do wejścia do wody.   
Zabiegłem nad "Pacyfik" sprawdziłem termometr -3 i grubość lodu. Na naszym przejściu przezroczysta "szyba" nawet nie bardzo gruba, ale dookoła mnóstwo małych ostrych kawałków lodu po ostatniej "rąbance". Wokół pokrywa lodowa stabilna. Można byłoby wejść i wykuć przerębel perę metrów od brzegu.  Ale... właśnie ale hi,hi... Po rozebraniu się maszerując do wody na bosaka, i potem wychodząc z "wanny" łatwo stopy poranić do krwi:( 
Kiedyś tak się załatwiłem, że musiałem na trochę morsowanie odpuścić. 
Poleciałem, więc nad "Adriatyk" licząc, że przy plaży wzdłuż pomostu będzie łatwiej zejść. I bingo! Okazało się Ktoś niedawno (może wczoraj, albo wcześnie rano;) potrzaskał "szybę" hi,hi...  Została zatem kosmetyka i chlup... W między czasie znowu dwóch Pierwszaków udało mi się wprowadzić  do morsowej Rodziny he,he...
Wydeptałem prawie piątkę:) Miałem chętkę na więcej he,he... Ale i tak dziś późno wyleciałem, a na obiedzie miała być Wiktorka. Rodzinny obiad święta rzecz! Tym bardziej, że dzięki zakazowi handlu w niedziele mogliśmy być w komplecie:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13