"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 18 stycznia 2019

ciąg...

                    dalszy pogodowej huśtawki he,he... Przed wczoraj odwilż i morsowanie przy temperaturze trzech stopni Celsjusza hi,hi... Dziś po wczorajszym zerze;) termometr wskazuje podobną temperaturę, ale odczuwalna "na bank" kilka stopni niższa. 
Pierwszy raz w tym sezonie po wyjściu z wody zgrabiały mi dłonie he,he... Zapewne to wpływ wiatru i i napływu zimnego frontu atmosferycznego. Widać to zresztą po pokrywie lodowej na gliniankach. W środę tafla była mokra, szklista, a dziś biała i miejscami przetarta podmuchami wiatru. Chyba idzie zima! 
Samo morsowanie było fantastyczne:) Cienki lód na wejściu do przerębli znów potrzaskałem drewnianym konarem he,he... Jakoś siekiera tej zimy na razie rdzewieje hi,hi...
Biegowo kolejna piątka;) Stałem się jakiś powtarzalny he,he... Kolejny tydzień roku 2019 z 45-kilometrowym  przebiegiem;) Dobieg na "Bałtyk" okrążenie "Bałtyku", "Adriatyku" i "Pacyfiku" oraz powrót. Trochę cienko:( miało być więcej. 
Wiadomo sezon morsowy hi,hi... Gra pierwsze skrzypce. Trzy morsowania w tygodniu, czyli co drugi dzień też nie planowałem. Co tam! biegam pięć razy w tygodniu, pluskam się w zimnej wodzie i jest radocha to na razie nie ma co zmieniać:) Przyjdzie czas, że bieganie będzie znów na pierwszym planie;) Kliknąłem nawet dzisiaj *zainteresowany* he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13