"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 28 grudnia 2018

malutka...

                        poświąteczna wycieczka biegowa hi,hi...
Miałem z rana dylemat:( Krotki bieg i pluskanie w "Pacyfiku" czy tylko dłuższe bieganie? Kiedy wybrałem wariant drugi zacząłem się z kolei zastanawiać gdzie nogi poniosą he,he...
Wybrałem Bialską - Aleję Brzozową i bialskie pola za Laskiem Wilka. 
Dawno tam nie byłem. Zdziwiłem się rozmachem robót związanych z budową autostrady. Trochę fajnych terenów zmieniło się w krajobraz "księżycowy". Mam nadzieję, że ciężki sprzęt wyjedzie i "rany" w przyrodzie się zabliźnią;)
Miałem być godzinkę i tak zapowiedziałem MLP, ale znów mnie lekko poniosło hi,hi... I wyszła czternastka błotno szosowa he,he...
Fajnie było choć buty nadają się tylko do prania:( Spotkałem trzech biegaczy, jednego kijarza i jedna biegaczkę. Widać nie tylko ja próbuję się pozbyć poświątecznego "balastu" hi,hi...

"Naród, w którym rozłożona została rodzina – zanika. Istnieje bowiem biologiczna zależność i więź między rodziną, a narodem(…) Naród stanowi ochronę dla rodziny i odwrotnie." /Stefan Kardynał Wyszyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13