"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 14 grudnia 2018

naokoło...

                     żeby na dwa dni przed końcem roztrenowania skończyć z tym dwukilometrowym dreptaniem na "Bałtyk" i z powrotem he,he...
Dzisiaj najpierw przez jasnogórskie pole namiotowe;)
Potem rewitalizowany "Adriatyk" 
I znowu na "Pacyfik" i moje morsowisko "pod brzózkami"
Temperatura otoczenia minus dwa, wody plus dwa, czyli remis hi,hi... Lub stan równowagi dwóch żywiołów;)
Przy piątku - piątka hi,hi... szybszego przebierania nogami:) 
Jeszcze łikend i zaczynam normalne codzienne cioranie;) No może nie od razu codzienne he,he... Ale głód biegania jest ogromny. 
Kiedyś zastanawiałem się, czy nie ustalić stałego codziennego dystansu. Szybko jednak tę myśl porzuciłem, bo chyba byłoby nudno:( Tak jest urozmaicenie raz długo, to znowu krótko. Jak szybko to potem wolno. A i  dzień laby też się przydaje;) 
Chyba, że po dziewięćdziesiątce jak już nie będę mógł daleko  się zapuszczać to będę dreptał codziennie półgodzinki wokół domu hi,hi... Ma się rozumieć dla zdrowia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13