"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 14 października 2018

w duchowej...

                        łączności z "moimi" Maratończykami zrobiłem na własnym podwórku dyszkę he,he...
Przed wyjściem sprawdziłem jeszcze Ich pozycje na trasie, oraz czas na piętnastce. 
Biegnąc cały czas telepatycznie wysyłałem Im motywującą energie do walki;) 
W myślach mówiłem do Nich: Adam, Kuba dacie radę! Tylko się nie poddawajcie! Możecie więcej niż myślicie! Na mecie czeka zimne piwo hi,hi...
Po powrocie znów trzymając kciuki obserwowałem na ekranie monitora jak podążają do mety. 
Mam nadzieje, że doping pomógł;) Bo Obaj zameldowali się na mecie:) Adam nawet z nową życiówka:) Brawa i graty !
Pogodę mieli dziś w Pyrlandii - stolicy krainy kwitnącego ziemniaczka iście nie maratońską:( Słonecznie, bardzo ciepło, a chwilami nawet gorąco. Czekam teraz z niecierpliwością na relacje jak trochę ochłoną;)

3 komentarze:

  1. Telefon do przyjaciela 🏃🏻‍♂️Na 32 km. to bardzo dobry pomysł. Na przyszły sezon mam nadzieję 🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️Jakieś 42,195 razem 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam fajne masz skojarzenia 😊 Myślę, że coś wymyślimy 😉

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13