"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 12 października 2018

cha,cha...

                                  pan szybciej biegniesz niż ja jadę rzucił na Huculskiej śmiejąc się Gościu na rowerze:) W duchu pomyślałem sobie - to nie ja szybko biegnę tylko Pan wolno jedzie he,he...
Dziś trasa taka jak wczoraj, lecz w odwrotnym kierunku;) ale kilometraż taki sam. Z tą różnica, że wczoraj kończyłem serią dziesięciu podbiegów, a dzisiaj przebieżek.
Na szczęście przestało mi świszczeć w krtani hi,hi... Coś mi jeszcze siedzi na strunach głosowych:( Jednak po domowym syropie z cebuli jest lepiej!
Połowa października, a pogoda jak latem. Ciepło, słonecznie, ciuchy biegowe "na krótko" i tylko sąsiad w polarze krzyczy: "Panie Tomku nie przeziębi się pan tak lekko ubrany?"
Za dwa dni dla Adama i Kuby święto biegowe w Poznaniu:) Na swoje muszę jeszcze poczekać dwa tygodnie;)
Trzeba młodych motywować i dopingować, bo ostatnie kilkadziesiąt godzin do startu i pewnie stresik daje o sobie znać;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13