"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


czwartek, 18 października 2018

od małego...

                             w ciemnościach nocy jakoś inaczej postrzegam świat hi,hi... Brak światła ogranicza mi przestrzeń, przytłacza i w ogóle mam jakąś awersje do ciemności;) Nie lubię krótkiego dnia, braku słońca, przytłumionego światła w pomieszczeniach:( Ale "sorry taki mamy klimat" he,he... i "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" Jedyny plus tej przypadłości to wniosek, że nie jestem wampirem hi,hi... jak już to zombi na mecie;)
Dzień czwarty mentalnego treningu w warunkach zbliżonych do startowych. Krótko, na luzie, żeby poprzebierać szybciej nogami;) 
Przez ostatnie trzy dni natupałem jedynie dziewiętnaście kilometrów i  tak miało być:) 

Po niedzieli będzie właściwa regeneracja i odpoczynek. Na razie "na wolnych" obrotach maszyneria się kręci he,he... 
Dziś miało być wolne od biegania, bo Kuba nęcił pizzą;) Ale nie było pizzy. Za to było wieczorne szlifowanie chodników;) A w zasadzie asfaltu wzdłuż hotelu, bo równiutko, widno i prawie bez ruchu samochodów o tej porze. Czyli *nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło*. Piątka, czyli tylko tyle co by baterie nie padły;) 

Na dobre samopoczucie i fajne sny take news;)
"W nocy możecie się poczuć, jakbyście biegali szybciej. I tak jest naprawdę! Fachowcy z London University przebadali grupę maratończyków. Okazało się, że tę samą 10-kilometrową trasę szybciej przebiegali w nocy niż za dnia."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13