"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 17 października 2018

długoterminowa...

                                                prognoza pogody dla Koszalina na ostatni "łikend" jest... jaka jest he,he... Nie pozostawia już złudzeń.
Mamy jesień i niekończenie cały czas musi być złota;) Natura rządzi się swoimi prawami i może się okazać, że synoptycy znów nie mieli farta hi,hi... Ostatnio mają problem z przewidywaniem aury z dnia na dzień, a co dopiero mówić o dziesięciodniowym wyprzedzeniu. 
Jedno jest pewne: upał nam nie grozi! I to jest bardzo dobra wiadomość he,he... 
Miałem już okazję kiedyś w Blizanowie 25 października biec Kaliską Setkę na "ramkach" bo temperatura była taka jak teraz:(  Z drugiej strony biegłem też Cracovię Maraton przy ośmiu stopniach plus i ciągłym deszczu od startu do mety. W obu przypadkach dałem radę! Było ciężko! "Upodliłem się" hi,hi... ale walczyłem i zameldowałem się na mecie:)  
Jak to mówi  powiedzenie: *nie mam złej pogody na bieganie, są tylko nieodpowiednio ubrani biegacze*
Dobra dość tej auto-motywacji i auto-mobilizacji he,he... Choć z drugiej strony trening mentalny jest niedoceniany, acz niezwykle ważny;) Sam przekonałem się o tym już nie raz:) Bo jak w porzekadle: *długie dystanse biega się głową, a nogami tylko przebiera* hi,hi...
Dzisiaj dreptane pogaduchy z Pierworodnym;) Czyli siódemka we dwóch he,he... Temat na dziś wybory prezydenckie w Częstochowie i debata w TVP Katowice he,he... Cóż nie samym bieganiem człowiek żyje;) a i musi wiedzieć, czy będzie miał gdzie biegać hi,hi... 
Fajnie było! mimo, że na Mazowieckiej "złapałem zająca" który i tak uciekł;) Chciałem być uprzejmy i widząc jadące  z obu kierunków samochody zbiegłem na pobocze. Pod pierzynką z liści były jakieś nierówności i zaliczyłem pad podparty he,he... Dzięki Bogu i na szczęście poza dwiema rysami na łydce bez większych konsekwencji;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13