"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 9 lutego 2018

a ja nie...

nie czuje się jak hipcio he,he... Mimo, że wczoraj w święto wszystkich łasuchów zjadłem cztery pączki i kilka faworków:) Bo jak twierdzi Tadek G. "Cała dietę zostaw z boku! Tłusty Czwartek jest raz w roku!!!" hi,hi... Zresztą przebiegłem trzy kilometry, przeszedłem sześć /zawsze proporcje są odwrotne/ he,he... I przez półtorej godziny baraszkowałem z Wiktorką:) Po dokazywaniu z wnusią czułem się jakbym zrobił półmaraton, a właściwie godzinę siłowni hi,hi... Z drugiej strony pewnie gdyby nie zapustowe specjały;) to nie podołałbym takiej aktywności he,he...
Tak więc pomyślałem, że nie muszę stosować zasady każdy pączek wczoraj to dziś +5km;) Chociaż nigdy nie targuję się o bieganie, bo uwielbiam szybsze przebieranie nogami hi,hi...
Dzisiaj dycha, czyli niezbędne minimum do podtrzymania funkcji życiowych he,he... 
Dokładnie 9,75km. 
Kiedyś byłem naocznym świadkiem jak znajoma biegaczka spojrzała na telefon na parkingu przy samochodzie i poleciała dokręcić trzysta metrów hi,hi... *A ja nie* dokręcam pod blokiem do pełnego kilometra;) Tylko wszystko powyżej 0,5 zaokrąglam "do góry", a poniżej w dół. I na dłuższą metę samo się wyrównuje. Ale "Każdy ma jakiegoś bzika, Każdy jakieś hobby ma..." 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13