"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 6 stycznia 2018

przegląd...

                           wszelkich form aktywności w bialskich polach he,he... Biegaczki, biegacze, kijarki, kijarze, jeźdźcy i amazonki na koniach, psiarze z pupilami oraz nawet Gościu "polujący" na ptaki aparatem fotograficznym;)
W Święto Objawienia Pańskiego popularnie zwane Świętem Trzech Króli bieg przez Bialską, czyli Aleje Brzozową, Lasek Wilka i pola za Sanktuarium Krwi Chrystusa. 
Stała sobotnia trasa. Z tym tylko, że z racji czerwonej kartki w kalendarzu dołożyłem trzecią pętelkę i w rezultacie wyszła prawie świąteczna połówki hi,hi... 
Pomalutku, bez pośpiechu, bo aura rzec można wiosenna. Osiem kresek plus na termometrze i słoneczko:) Zastanawiałem się nawet, czy nie polecieć "na krótko" he,he... Lecz jestem trochę pociągający... (nosem;) 
Podobno przysłowia na dziś mówią:
*Gdy na Trzech Króli lód trzyma długo jeszcze potrwa zima*
*Kiedy na Trzech Króli słońce świeci wiosna szybko przyleci*
 Nie wiem! Cieszyć się? Ale jak to morsowania w przerębli w tym roku nie będzie? Uwielbiam wiosnę, lecz prawdziwa kąpiel wśród lodu też mi się marzy hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13