"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 8 stycznia 2018

po sobotniej...

                          "połówce" niedziela z przyczyn tzw. obiektywnych wolna he,he... Żeby nie było, że cały dzień przeleżałem "bykiem" to przed południem pokręciłem półgodzinki na rowerku stacjonarnym hi,hi...
Dziś z samego rana wsparcie od Adama: "A więc w poniedziałek... 🍇🍒🍉🍐🍏🍊 tygodnia 😜😜😜😜
Oczywiście podziękowałem, wskoczyłem w buty i na codziennej przydomowej trasie machnąłem trzynastkę na dobry początek;)
Zawsze po dniu wolnym od biegania na początku jakoś nie mogę "zatrybić" :(
Dopiero godzinie, lub po przebiegnięciu dziesiony zaczynam pracować niczym dobrze naoliwiona maszyna hi,hi... Ale jak już się rozkręcę to trzeba wracać he,he... 
Zero na termometrze, lekki powiew wiatru, bez opadów, czyli pogoda w sam raz na bieganie:) 
Zresztą czy była kiedyś aura nie na bieganie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13