"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 10 stycznia 2018

mam i ja...

                           3407! "Podopieczni" Adam(881) i Kuba(1640) he,he... mają już dawno numery startowe, bo jeszcze w zeszłym roku opłacili 17 Cracovia Maraton:) 
Ja zostawiłem przelew kasy na po nowym roku. Piętnastego stycznia mija pierwszy termin tańszego wpisowego. Dlatego w poniedziałek wpłaciłem ze zniżką 50% za Koronę Maratonów Polskich trzydzieści pięć złoty:)
Dzisiaj na stronie Cracovi zobaczyłem, że nadano mi numer. W dodatku fajna ciekawostka: mam Konkurenta w kategorii wiekowej o tym samym nazwisku hi,hi...
Ale nie pościgamy się, bo jest umowa, że lecimy towarzyszyć Pierwszakowi w Jego debiucie od startu do mety:)
Dziś jak tydzień temu środa crossowa z podbiegami he,he... 
Te same zasady i podobny kilometraż z tym, że więcej błota i bardziej ślisko hi,hi... Kilka razy kręciłem piruety w powietrzu i raz nieomal wyciągnąłem się jak długi w błotnej mazi;) Lecz jakoś udało się wybronić przed padem na glebę he,he...
Fajnie było! Ubabrałem się w błocku "jak świnia";) *troszku* "upodliłem" hi,hi... I teraz wiem, że żyję!

1 komentarz:

  1. Na tym zdjęciu widać, że to sprawia frajdę, bo chyba inaczej w takich warunkach by się nie chciało :D

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13