"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


sobota, 13 stycznia 2018

idzie...

         zima? Zimno. Na termometrze -1, lecz z powodu przeszywającego pachnącego mrozem wiatru temperatura odczuwalna zapewne o wiele niższa. 
Jak sobota to oczywiście Bialska zwana też Aleją Brzozową, Lasek Wilka i bialskie pola. Dziś dwie pętle (te większe) za Sanktuarium Krwi Chrystusa. 
Powrót przez Okulickiego. Szajnowicza, Pułaskiego od "przodu" Jasnej Góry;)
W polach grunt jak zawsze bardzo nierówny:( Dzisiaj zmrożony i twardy. Dlatego mimo, że tempo wolne to stopy cierpią  na takich wertepach  i po powrocie na asfalt ulga niesamowita he,he... Nogi same rwą się do szybszego przebierania hi,hi...
Wydeptałem 18,18km;) Było fajnie! Mroźnie i tylko maleńkie igiełki padające z nieba prosto w oczy sprawiły, że leciałem zapłakany jak bóbr he,he... Od dawna borykam się tą przypadłością:( Mam tak wrażliwe gałki oczne, że nawet przy zimnym wietrze  zalewam się łzami hi,hi...
Biegacze dziś nie dopisali:( Chyba wystraszyli się zimna;) bo dopiero w drodze powrotnej spotkałem jedną biegaczkę:) i trzech biegaczy. Jeden nawet przybił sobie ze mną piątkę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13