"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 14 stycznia 2018

Damek...

                    zaprosił mnie na fejsie do prywatnej rywalizacji dla znajomych: *Przebiegnę 50 km w tym tygodniu* (8 - 14 stycznia;) 
Wczoraj co prawda limit /50,32/ przekroczyłem he,he... Lecz dzisiaj spojrzałem na endo i zobaczyłem jak Krysia z Adamem zrobili z rana po siódemce:) Tak Im "pozazdrościłem", że wskoczyłem w buty i wydeptałem 7,74 km hi,hi... 
W dodatku wyszło dobre z pożytecznym, bo "po drodze" odwiedziłem chorą Wiktorię. 
Wzajemna motywacja jest niezastąpiona! Wsparcie i mobilizacja zwłaszcza bliskich działa cuda. Dlatego bardzo się ciesze kiedy widzę jak moje w/w *Gołąbeczki* pokonują razem leśne ścieżki:)
Dziś kiedy zobaczyłem na Zaciszance dwa łabędzie od razu pomyślałem o biegającej w Żernicy Rodzince he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13