"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 12 października 2017

z synem...

                  Jakubem wieczorową porą poszuraliśmy po miejskich chodnikach:)
 Miałem zamiar lecieć rano tak jak lubię, ale przecież mówi się: "dla towarzystwa cygan dał się powiesić" he,he... i przełożyłem dreptanie na wieczór. Nawet lepiej, bo wydłużył mi się czas na regeneracje po wczorajszym dłuższym tuptaniu w deszczu;) Czyli jak zwykle "nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło"
Zaczęliśmy we dwóch z opcją, że po pewnym czasie dołączy Marcin, gdy skończy Mu się służba w żółtym czepku "ratownika" podczas kąpieli dzieciaków hi,hi...
Zrobiliśmy prawie pętle  pierwszego bc i po czwórce już w trójkę pobiegliśmy na Bialską. A tam w jak na "mekke" biegaczy przystało z każdej strony Ktoś gdzieś biegnie he,he...
Spokojne dreptane pogaduchy:) w tym sprawa startu w przyszłorocznym Cracovia Maraton na który już jestem zapisany i mam nadzieje, że Adam też;) 
W  do przeciwieństwie  samotności długodystansowca bieganie w towarzystwie ma swoje zalety:) My tu gadu, gadu i nie wiadomo kiedy i jak na liczniku trzynastka. 
Pogoda rewelacyjna, humory także, więc zwyczajne "szlifowanie" chodników też he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13