"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 11 października 2017

chciałem...

             dzisiaj długo i bardzo wolno, bo wczoraj wieczorem nie wiedzieć czemu poczułem dziwny  "głód" biegania he,he...
Zacząłem planowo, lecz potem co rusz jak tylko się zapomniałem to na garmku 5:45 i ręczny hamulec hi,hi... Chyba przydałaby mi się jakaś opona albo hamulcowy do towarzystwa;)
Biegło mi się dziś fantastycznie! Co tylko pomyślałem o powrocie to zaraz z drugiej strony głowy: "a może jeszcze trochę w tę stronę, a jeszcze w prawo, albo dam prosto, bo szlabany opuszczone" itd. 
Nie chciało mi się wracać, nie chciało;) A jak zaczął padać deszcz to zupełnie odleciałem od rzeczywistości i mógłbym chyba zrobić silesia bis he,he...
Wylatałem prawie dziesięć mil:) i na mapce "wyrysowałem" jakiegoś ptoszka hi,hi... Po drodze już w deszczu spotkałem uśmiechniętą znaną częstochowską biegaczkę Mariole Sojde:) Przyznaję od razu poczułem się lepiej, że nie tylko ja... bo kierowcy i niektórzy przechodnie okutani w kurtki pod parasolami spoglądali na mnie jak na wariata he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13