"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 14 października 2017

druga zmiana...

                                     dzisiaj hi,hi... Najbardziej lubię poranne bieganie, ale nie zawsze się da wyjść z rana ze względu na priorytety;) Hierarchia ważności sprawia czasem, że pasja musi ustąpić prozie życia he,he... Grunt to jednak pogodzić wszystko tak, aby "wilk był syty i owca cała";)
Sobota, więc tradycyjnie wypad w bialskie pola przez urokliwą Aleje Brzozową  już w jesiennej szacie:)
Prawdziwie przepiękna *Złota Polska Jesień* Kolorowe liście pod stopami, czternaście plus na termometrze i niewielkie zachmurzenie z przejaśnieniami idealna aura na bieganie chciałoby się takie bardzo długieeeee... 
Dziś trening długodystansowca he,he... Sam na sam ze sobą udeptywałem ścieżki Lasku Wilka i bialskie pola. Na pierwszej pętli za Sanktuarium Krwi Chrystusa spotkałem grupę fajnych Amazonek na koniach:) Potem z daleka popatrzyłem na rozpoczęcie meczu piłki kopanej ligi okręgowej Orzeł Kiedrzyn - Jedność Boronów. Wracając trochę mnie zniosło hi,hi... więc przed Jasną Górą dałem szansę się zauważyć młodym Grosfeldom;) Skoro do mnie Karol pomachał na powitanie to jeszcze nie jest ze mną tak źle he,he...
Przez znos garmek naliczył siedemnaście kilometrów, choć przez chwile myślałem, że ma ustawiony dystans w milach:) Nie wiem czemu w stałym punkcie przy kapliczce na Bialskiej pokazał zaniżony kilometraż, a później przy zapisywaniu błąd naprawił:( Dziwne? 
W moim dzienniczku biegowym tydzień trwa od poniedziałku do niedzieli. Na razie w czterech wyjściach na koncie pięćdziesiąt dziewięć kilometrów. 
Nie wiem czy cusik nie dołożę jutro, bo w poniedziałek z racji napiętego "programu" dnia może się okazać, że będzie urlop od biegania "na żądanie" hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13