"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 26 października 2017

nie poddaje...

                  się słoneczko:) Po wczorajszym chłodnym, deszczowym dniu dziś ciepło (+10;) i wyzierające za chmur słońce. Liście lecą z drzew, ale gdzieniegdzie można jeszcze spotkać takie kwiatki he,he...
Przy czwartku dyszka na stałej trasie wciąż modyfikowanej w zależności od nastroju, chęci, pogody, warunków i tego co w danej chwili przyjdzie mi do głowy hi,hi... Żeby nie, było w "koło Macieju" tak samo jak wczoraj, jednostajnie, nudno;)
Często można usłyszeć od "nie biegaczy" eeee... bieganie jest nudne. Nic się nie dzieje. Przyznaje nie rozumiem;) nawet na setce nigdy się nie nudziłem hi,hi... 
Każdy trening jest przecież inny. Codziennie jest inny dzień, inna pogoda, inne samopoczucie. 
Może to "uzależnienie" hi,hi... albo nawyk, celebrowanie codziennego rytuału z przyzwyczajenia? Albo jeszcze co innego;)
Jak zwał tak zwał dla mnie poranny trening to ładowanie "akumulatorów" Zastrzyk energii, który daje mi "kopa" na cały dzień:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13