"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 9 października 2017

maraton...

powinien być krótszy he,he... Jak to zawsze mawiał Verdi byłby wtedy zdrowszy;) 
Swoją drogą to najczęściej ta ostatnia piątka jest najbardziej bolesna. Ciekawe, czy teraz kiedy dla bardzo wielu ludzi nie ma już nic *świętego* i uważają wszystko co do tej pory powstało za staroświeckie, prymitywne, przestarzałe i nie na czasie... Znajdzie się "odważny" który podniesie rękę na maraton? hi,hi... 
Wczoraj u nas w mieście też był bieg na królewskim dystansie, lecz chyba niezbyt dobrze wymierzonym:( Bo jak widziałem na endo kilku znajomych to przebiegli coś w okolicach rzeczywistej odległości między Maratonem, a Atenami he,he...

Ja dziś prawie trzynaście kilometrów na dobry początek nowego tygodnia:) Spokojnie, na luzie choć lodowaty wiatr i temperatura (+5) a odczuwalna pewnie niższa zachęcała do szybszego przebierania nogami;)
W sumie to rozgrzałem się dopiero w końcówce, kiedy chciałem dogonić znajomą biegaczkę. Niestety rady nie dałem:( Ale później i tak dwa razy "wpadliśmy" na siebie hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13