"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 17 października 2017

korzystając...

                             z przepięknej, ciepłej Złotej Polskiej Jesieni obleciałem dziś niektóre "stare kąty" he,he... W paru miejscach poszurałem sobie wśród szeleszczących liści jak za dawnych młodych lat hi,hi...
Wczoraj wolne od biegania i cotygodniowa gimnastyka, która miała być dzisiaj;) 
Nie wiem czemu, ale po dniu przerwy ruszam powoli jak żółw ociężale he,he... i dopiero po mniej więcej godzinie wpadam w rytm kroków zgranych z oddechem hi,hi...
W drugiej części treningu tuptało mi się  świetnie i dlatego zamiast planowanej dyszki zrobiłem fajną piętnastkę:)
Później dołożyłem jeszcze piątkę marszu i dwudziestkę we wtorek w nogach mam;)
Na koniec z dedykacją dla Adama numer startowy 881;)


1 komentarz:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13