"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 2 października 2017

dzień Po...

                              zgodnie z zasadą "czym się strułeś ty się lecz" hi,hi... pięciokilometrowe dreptanko na "Bałtyk" i z powrotem. W ramach odnowy biologicznej regeneracyjne jesienne morsowanie w "Adriatyku" i w sumie mógłbym... he,he... nie, nie jutro wygibasy, czyli gimnastyka i wolne od biegania. 
Wczorajszy maraton jak nigdy odczułem bardziej mięśniowo niż wydolnościowo. 
Rano tętno 68, ale nie spoczynkowe, więc nie jakieś mega wysokie. Ciśnienie normalne 117/78. Za to dwa paznokcie czarne i bolesne:( Czuję bóle mięśni pośladków, ud i trochę łydek:( 
Na szczęście po kąpieli w chłodnej wodzie jest okey:) 
Do tej pory najczęściej "po" bardziej byłem umęczony, ale mięśnie dokuczały mi mniej. Fakt wczoraj pohasałem po górkach;) 
A tak w ogóle jest dobrze! Wczoraj gdzieś tam w duchu pomyślałem przez moment "dałbyś sobie spokój z tymi maratonami" Dzisiaj jednak myślę już: następnym razem to... hi,hi... 

2 komentarze:

  1. Następnym razem nie wiem czy będzie hi hi ale będzie napewno!
    Bo kto jak nie MENTOR ze mną poleci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam z Tobą to jak obiecałem polecę na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13