"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 11 lipca 2017

z jaqb_em...

                             osiem kilometrów wieczorowa porą w parku Lisiniec nieco tylko szybsze przebieranie nogami he,he...
Rano gimnastyka, czyli wygibasy, mata masująca, bengay, automasaż i jest trochę lepiej;) Najważniejsze, że nie gorzej hi,hi... Biegać idzie tylko na szybsze obroty nie da rady się wskoczyć:( 
Zobaczymy. Jutro laba ewentualnie jakieś chodzenie, jeszcze smarowanie, masowanie i odpoczynek. 
Cieszę się z wieczornego tuptania z Kubą, bo po porannej dawce gimnastyki (dwie godziny lekcyjne;) lajtowe dreptanie było nieocenione:) 
W zasadzie miałem wyjść jutro, ale przecież mówi się "co masz zrobić jutro zrób dzisiaj" he,he... A jutro luzik i regeneracja. 
Fajnie było! Chociaż komary chciały mnie zeżreć hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13