"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 10 lipca 2017

budowanie...

                           formy to jak napinanie cięciwy w łuku. "Dokłada" się do pieca;) forma rośnie i lata się jak strzała he,he... Ale wystarczy nieco przedobrzyć następuje zerwanie cięciwy i czar pryska:(
Trochę szybszych treningów w czerwcu. Trzy ostre starty i mimo, że trochę próbowałem odpuszczać kilometraż "łuk połamany":(  
Najpierw zaczął odzywać się achilles, teraz mięsień gruszkowaty i dobrze żarło, ale zdechło;( 
W dodatku zaniedbałem terapeutyczne kąpiele i pływanie w gliniankach na "Bałtyku" więc czas się nawrócić;)
Dzisiaj spokojna dziewiątka i moczenie tyłka w "Adriatyku" hi,hi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13