"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 20 lipca 2017

Slow...

               running, czyli po naszemu świński trucht uliczno plażowy he,he... Nowy Świat i w  prawo około półtora kilometra Klifową. Potem plażą do Trzęsacza. Nawrót i powrót do Rewala na stale miejsce kąpielowe;)
Pobiegane, popływane, więc śniadanko z owsianką zasłużone hi,hi...
To było fantastyczne siedem kilometrów:) Zwłaszcza, że spotkałem dzisiaj Syrenę w kąpieli he ,he... 
Ja to po wojskowemu ciuchy biegowe w kostkę i do morza;) Ona ręcznik, szlafroczek pełen ecclusiv hi hi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13