"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 21 lipca 2017

same...

              niespodzianki przy piątku;) Na początek taka sobie he,he... bo gps po nocnej ulewie i burzy załapał dopiero w Trzęsaczu:( 
W drodze powrotnej tamże bardzo miła sytuacja, bo spotkałem dwie piękne Amazonki na fajnych wierzchowcach:) Swoją drogą to jeszcze nigdy nie widziałem koni na plaży;)
Jak to mówią: "Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje" hi,hi...
Pochmurno, mglisto i czternaście kresek na plusie jeśli chodzi o temperaturę powietrza. Wody musi być wyższa, bo dzisiaj pływało się rewelacyjnie:) W dodatku biegnąc z wiatrem do Rewala pierwszy raz się spociłem  w czasie naszego tygodniowego pobytu nad morzem he,he...
Szóstka boso plażą i letnie morsowanie hi,hi... Dla tych poranków na plaży niezależnie od pogody uwielbiam jechać nad nasze kapryśne morze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13