"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 19 lipca 2017

dla...

               odmiany start z miejsca zakwaterowania;) Tym razem w butach ścieżką nad klifem do Trzęsacza. Powitanie Młodej Pary na sesji foto pod platformą widokową he,he... Potem buty w dłoń i hajda na boso do Rewala. W nocy fale naniosły wzdłuż linii brzegowej cale mnóstwo drobnych kamyków, więc biegło mi się dzisiaj niezbyt komfortowo:( Zwłaszcza, że lewy pośladek nie odpuszcza:( Za to morze dziś spokojne i gładkie jak stół:) Pobiegłem, popływałem i wróciłem do punktu wyjścia ze świeżymi bułeczkami oraz pięcioma kilometrami na liczniku hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13