"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 17 lipca 2017

Roz...

                truchtanie postartowe w myśl zasady "czym się strułeś tym się lecz" he,he...
W piątek udeptałem plaże na bosaka do Trzęsacza:)
Dlatego dziś ruszyłem na Niechorze;)
Po kilometrze niestety plaża się skończyła:( Na linii brzegowej góry głazów, a między osuwajacym się klifem rów ze stojącą wodą. Pewnie będzie budowanie umocnień.
W te i we te wyszła piątka "świńskiego" truchtu hi,hi...
Tradycyjnie po bieganiu letnie morsowanie;) i jak wtedy smakuje śniadanko he,he... polecam:)
Trochę dziwi mnie brak biegaczy na plaży o poranku. Wszędzie gdzie do tej pory byliśmy biegaczy na plaży nie brakowało. Tutaj owszem są, ale chodnikowi hi,hi....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13