"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 16 lipca 2017

Wycieczkowo...

                turystycznie i rekreacyjnie pokonałem dziś III Charytatywny Bieg Trzech Mostów w Kamieniu Pomorskim:)
Bardzo fajna, ciekawa trasa. 
Niestety duch silny, a ciało słabe:( Po powrocie nie ma co zwlekać trzeba po ratunek lecieć do Przemka Miodka. 
Po pierwszych trzech kilometrach lewy pośladek nie pozwolił, by nóżka podawała:( więc zamiast na wskazaniach zegarka skupiłem się na zwiedzaniu K P he,he...
Kapitalny moment to bieg długą kładką nad wodą;) Pogoda na bieganie świetna z niewielkim deszczem w końcówce. I gdyby nie upierdliwy ból lewego półdupka byłoby rewelacyjnie hi,hi...  Ale i tak jest dobrze! Dałem radę! zrobiłem dychę i z uśmiechem dotarłem na metę:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13