"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 5 lipca 2017

następny...


                       start tym razem na dyszkę już za dziesięć dni w Kamieniu Pomorskim:)
Do tego czasu oczywiście dreptam sobie na "swoich śmieciach" he,he...
Dzisiaj trójka dobiegu na "Bałtyk" i piątka, żeby było śmiesznie szybko/wolno;) Siedemset pięćdziesiąt metrów w średnim tempie 3:27 i dwieście pięćdziesiąt truchtu. Pięć powtórzeń, a potem dwa i pół kilometra na powrót. 
Latało mi się rewelacyjnie:) Chyba dlatego, że spotkałem dwie znajome biegaczki hi,hi... A i aura była łaskawa, bo pogoda idealna na bieganie:) 

Dziś podobnie jak przedwczoraj dzięki Córci bieganie na dwie zmiany he,he...
Wieczorkiem tak jak w poniedziałek kierunek "Bałtyk" i dwie pętle ścieżką rekreacyjną, czyli lajtowa szóstka:) Ogólnie siedemnaście kilometrów w dwóch wyjściach jednego dnia. Ale mi się to podoba hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13