"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 31 maja 2017

to był...

         maj he,he... Dwieście dwadzieścia pięć kilometrów w osiemnastu wyjściach:) 
Cztery cotygodniowe gimnastyki i dziesięć marszów na sumę czterdziestu dwóch kilometrów. W tym jeden start w Duszatynie na dwadzieścia jeden kilometrów z "hakiem" po górach, błocie i chaszczach hi,hi... 
Dzisiaj pochmurno, wietrznie i dwudziestka z plusem na termometrze, więc pogoda wymarzona na szybsze przebieranie nogami;)

W sobotę czeka mnie bieg "na dochodzenie" he,he... Kuba startuje 9:57, a ja po dziesiątej, bom przecie nie elita, więc nie z pierwszej lini hi,hi... 
Szykuje się czadowa zabawa! Swoja drogą ciekawe, czy kumpla dogonię przed metą? Można obstawiać;)

Dziś w ramach tygodnia regeneracyjno przedstartowego jedno kółko wokół "Bałtyku" i "Adriatyku" z kilkoma przebieżkami w trakcie. Dało to fajną siódemkę:) 
Jutro luzik, a w piątek tylko krótki rozruch, żeby polecieć na świeżości w sobotę;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13