"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 29 kwietnia 2017

po ostatnich...

                                  opadach deszczu trochę obawiałem się grząskiego podłoża w bialskich polach:( a tu miłe zaskoczenie. Kałuż nie brakowało, lecz slalomem szło jak najbardziej przetupać suchą stopą he,he... 
Fakt raz przez nieuwagę wdepnąłem w bajorko, ale bywało już nieraz o wiele gorzej;) Czasami woda chlupała w butach hi,hi... wlewała się i wylewała, bo po pierwszym zamoczeniu nie zwracałem już uwagi.
Dziś sobota, więc tradycyjnie poranne tuptanie przez Aleje Brzozową, czyli Bialską w Lasek Wilka i przyległe pola. 
Z każdym dniem przybywa zieleni i Brzozowa robi się coraz bardziej urokliwa:)

Wczoraj jeszcze padało, a dzisiaj asfalt suchy i dużo cieplej. Pewnie dlatego.
Kiedy wbiegałem za Sanktuarium Krwi Chrystusa w polach pusto:( Jedynie jakiś szarak przeskoczył mi drogę;) Za to jak kończyłem to szybciej przebierających nogami nawet nie byłem w stanie policzyć. Cóż jak to mawiał kiedyś mój kolega siódma rano to środek nocy hi,hi... Ja jednak uwielbiam wczesnoporanne dreptanie z uwagi na świetny klimat. Zwłaszcza latem, gdy nie ma jeszcze upału, a rześkie powietrze pozwala swobodnie oddychać. 
Ostatnie bieganie w tym miesiącu. Według planu miałem zrobić dwa kółka w bialskich polach. Jednak po kaszy latało mi się tak rewelacyjnie, że wyszedł znów półmaraton he,he...
W kwietniu w siedemnastu wyjściach nabiegałem 268 kilometrów. W tym wycieczka pielgrzymka biegowa Oświęcim - Wadowice. Do tego gimnastyka x4 i marszu prawie cztery dychy;) Dobry miesiąc. Szczególnie, że nogi niosą i to jest frajda:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13