"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 6 kwietnia 2017

grad i deszcz ze śniegiem...

bo przecież "kwiecień plecień co przeplata trochę zimy trochę lata" he,he... Dziś to przysłowie sprawdziło się w 100% Cały dzień silne zachmurzenie z przelotnymi opadami, potem słońce i apiać odnowa i tak w kółko:) 
Miało być wolne od biegania i wyjście dopiero  jutro, lecz jak pięty "palą" nie ma zmiłuj hi,hi... Zresztą zawsze mówię sobie co masz zrobić jutro zrób dzisiaj;) Tak więc wolne będzie w piątek, a w sobotę trochę dłuższe tuptanie w Alei Brzozowej i bialskich polach.
Przyznaję trochę ociągałem się dzisiaj z wyjściem he,he... Bo myślałem jak tu "wstrzelić się" między kolejne opady. A i tak zaraz po wyjściu poświęcił mnie deszczyk z nieba hi,hi... Cieszę się bardzo, że nie zrezygnowałem, bo biegało mi się wyśmienicie:) 
Najpierw zrobiłem  dychę. Później na "Bałtyku" przetestowałem funkcje *interwały* w moim garmku. 
Wyszło jak wyszło skoro większą uwagę poświęcałem wskazaniem zegarka niż temu co robię:( 

Przygotowując się na pytanie MLP: "czy znalazł się jeszcze jakiś wariat co latał dziś przy takiej pogodzie" w odpowiedzi napotkałem biegaczkę i biegacza:) Może przygotowujących się na czwarty Bieg Miłosierdzia?

Nadreptałem w sumie piętnastkę, ale endorfinek wytworzyłem jak co najmniej na połówce;) Mogę więc z czystym sumieniem spróbować pączka ze stolicy województwa i Szwejka z Bojanowa he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13