"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 5 kwietnia 2017

damskie...

towarzystwo trafiło mi się dzisiaj na "Bałtyku" hi,hi...
Wiosna na całego. Wkrótce zaczną się wakacyjne wyjazdy, morze, plażowanie, skąpe stroje;) Dlatego niektóre Panie jak co roku o tej porze zaczynają "pracować" nad poprawą sylwetki he,he...
Dziś na pętli wokół zbiorników w parku Lisiniec One cztery i ja jeden:) Żadnego biegacza, żadnej Kijarki, żadnego Badylarza;) jedynie dziewczyny. Z czego dwie uśmiechające się i odwzajemniające pozdrowienia (brawo!) i dwie skupione na szybszym przebieraniu nogami do bólu;)
 
Planowałem dziś spokojny bieg zakończony przebieżkami, lecz jakoś tak wciąż "chodzą" za mną górki hi,hi... 
Zrobiłem zatem najpierw na mojej "siodłatej" ścieżce po dziesięć powtórzeń w te i nazad, więc razem dwadzieścia. Potem kółko dla wyluzowania i jeszcze na tej dłuższej bardziej pokręconej po pięć, czyli dziesięć. 
Powrót na spoko jak zawsze pod górkę hi,hi.... 
W ten sposób nieco "upodlony", ale szczęśliwy zaliczyłem równe dwanaście kilometrów. Chyba jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby garmek pokazał po przecinku ,00 km he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13