"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 15 marca 2017

Zastanowiłem...

się he,he... szybko zdecydowałem i jestem już na liście:) Szesnaście dni i na prima aprilis szykuje się fajne bieganie. Cel szczytny, dystans super, więc będzie pożytecznie i przyjemnie.
Dzisiaj wyjście drugi dzień po dniu i rekonesans parku Lisiniec, a potem na mojej górce pod Jasna Górą dziesięć żwawych podbiegów. Bardzo lubię podbiegać w przeciwieństwie do zbiegania:( Jednak zawsze jak jest pod górkę to zaraz niechybnie będzie z górki he,he...
W sumie nabiegałem dwanaście kilometrów i powiem szczerze jestem jakiś "niedojedzony" hi,hi... Jednak jak mawiali starzy Indianie lepiej być niedotrenowanym niż przetrenowanym;)
Zresztą najfajniejsze jest bieganie dla samego biegania. I nie jest prawdą, że tylko cel w postaci wciąż nowych życiówek daje motywacje do kolejnych treningów. Znam biegaczy, Którzy kiedy zabrakło kolejnych RŻ wieszali buty "na kołki" bo zabrakło Im chęci do biegania:(
Na razie dzięki Bogu chyba mi to nie grozi i cieszę się jak nie wiem co:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13