"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 14 marca 2017

poganiało...

mnie dzisiaj zimno:( Szczególnie w okolicy glinianek.Tych w parku Lisiniec jak mniej znanych na Huculskiej.
Gdy wychodziłem termometr przy oknie wskazywał cztery kreski na plusie. Lecz tam gdzie chłód ciągnął od wody temperatura odczuwalna była bankowo niższa;)
Ubrałem tylko bluzę i podkoszulek i chwilami kiedy robiło mi się zimno na rozgrzewkę przyśpieszałem he,he... 
Zrobiłem piętnastokilometrową pętlę i sprawdziłem przy okazji  jak ciemno będzie po osiemnastej na nocnym morsowaniu:) 
Po wczorajszej cotygodniowej porcji solidnej gimnastyki nogi zresztą same rwały do przodu hi,hi... Oczywiście opierałem się, bo to przecież nie zawody;) 
Lubię od czasu do czasu potupać po ciemku, ale to poranne bieganie daje mi super "pałera" na cały dzień:) Dlatego jak tylko mogę zaczynam dzień od szybszego przebierania nogami he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13