"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 17 marca 2017

piątek, piąteczek...

piątunio... he,he... Jutro planowane nocne morsowanie i już Ktoś "kracze" ma padać! może lepiej zmienić termin? Tak jakby pewne byłoby, że w następną i jeszcze następną sobotę padać nie będzie. 
Nie wiem co Te Ludzie tak się boją deszczu? 
Z cukru są, czy co? Biegi i inne imprezy robi się niezależnie od pogody, bo trudno robić coś na ostatnią chwilę dla większej ilości osób. Zresztą już któregoś razu było deszczowe nocne i daliśmy radę!
Dziś rekonesans przy okazji kręcenia kółek wokół "Adriatyku" i "Bałtyku". Na koniec dziesięć przebieżek na pobudzenie do życia hi,hi... i summa summarum jedenaście kilometrów na liczniku:) Po zimie świetnie i radośnie biega mi się takie żwawe, krótkie odcinki. Wolne, długie też, bo przecież bieganie jest nie tylko moją pasją, ale i uzależnieniem he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13