"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 12 marca 2017

po dwu...

tygodniowej przerwie od zimnych kąpieli od razu morsowanie wiosenne he,he... 
Ostatnio była jeszcze zima, przerębel, a dziś temperatura powietrza +8:( wody +4:) i zero lodu na "Adriatyku":(
Biegowo siedem kilometrów z czego trzy to dwa kółka wokół glinianek jako rozgrzewka:) Trójka w stroju organizacyjnym Morsa hi,hi... i pełen reset w zimnej wodzie;) Tego było mi potrzeba!
Kolejne morsowanie będzie nietypowo w sobotni wieczór, lecz niestety również wiosenne, bo synoptycy wieszczą na najbliższy weekend jeszcze cieplej:(
Miniony tydzień już "normalny" sześćdziesiąt osiem kilometrów "z buta" w pięciu wyjściach:) Bałem się, że po niedawnej infekcji będzie "lipa" he,he... 
ale nawet nie jest najgorzej;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13