"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 11 marca 2017

pobudka...

przed dźwiękiem budzika he,he... Jak to jest? przez cały tydzień mam problem ze wstaniem o 5:30:( a w sobotę kiedy nie muszę, ale chcę lecieć w pola hi,hi... budzę się przed szóstą z "palącymi" piętami he,he...
Toaleta, kasza jaglana na mleku z cynamonem, kawa i fruuuu... 
Temperatura powietrza +1, więc na bieganie super! Dlatego chyba na Bialskiej ciżba;) kilkanaście osób szybciej przebierających nogami na prostej od Okulickiego do Sanktuarium Krwi Chrystusa. 
Droga przez bialskie pola i Lasek Wilka rozjeżdżona przez traktory wożące obornik. Zapach!? czyści katar lepiej niż spray do nosa hi,hi... ale podobno zdrowy na płuca he,he... Ciężko się biegnie po rozjeżdżonej grząskiej ziemi. Zrobiłem, więc pomalutku trzy pętle, a potem przyśpieszyłem i wyszedł bnp (bieg z narastającą prędkością;) 
Wracając zboczyłem z trasy. Tym razem pokonałem podbieg na jasnogórskie wzgórze  głównym szlakiem pielgrzymkowym od strony Alei Najświętszej Maryi Panny :) 
Dzięki jednemu kółko więcej i temu manewrowi w sumie nabiegałem dwadzieścia dwa kilometry:)
Bardzo lubię poranne bieganie przez Aleje Brzozową i dalej w bezdroża o każdej porze roku. Teraz jednak na wiosnę jest tam szczególnie rewelacyjny klimat. Pachnąca wilgocią ziemia pomieszana za zapachem naturalnego nawozu;) Cisza i tylko rozśpiewane ptactwo. Można powiedzieć prawdziwa wieś prawie w centrum miasta he,he... 
Już wkrótce kiedy zacznie się budzić do życia zieleń i słoneczko przygrzeje, a temperatura pozwoli na dreptanie w stroju "na krótko" to dopiero będzie rewelacyjnie:) 
Jak w zeszłym roku:)
głośność na full trzeba;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13