"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 2 marca 2017

co tu...

dużo mówić wiosna! 
I chociaż chłodniejszy dzisiaj wiatr wieje nie da się ukryć wiosna przyszła jeszcze przed ta kalendarzową he,he...
Pierwsze marcowe bieganie i dwunastka na dobry początek:)
Na termometrze plus pięć kresek, ale wspomniany porwisty wiatr na otwartych przestrzeniach przeszywa na wylot:( Niemniej jednak wiosenne bieganie jest rewelacyjne:) Lubię biegać "po białym" ale już to ślizganie się na oblodzonym podłożu i ciągłe łapanie równowagi w powietrzu hi,hi... mi wychodziło bokiem. 
Zmieniłem buty i ciuchy na lżejsze i od razu muszę zaciągać "ręczny hamulec" bo zaczyna mnie ponosić;) A to jeszcze nie czas na ściganie. 
Tym bardziej, że po ubiegłotygodniowym choróbsku jestem cienki:( 
Najważniejsze, że biegam! A jak biegam to będzie lepiej.
Trzymam kciuki za Adama i cieszę się, że już nie będę jedynym latającym wariatem w rodzinie he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13