"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 8 marca 2017

Brunetki, blondynki...

ja wszystkie Was Dziewczynki he,he... pozdrawiam serdecznie i z okazji Dania Kobiet życzę, aby święto dla Was było każdego dnia roku:)
Bo: "czym bez Was byłby ten świat"... Przecież: "najlepsze witaminy"...  I choć "z dziewczynami nigdy nie wie się"... to chwała Bogu, że "Babę zesłał"... hi,hi,hi...

Dzisiaj po życzeniach;) z dedykacją dla Przedstawicielek płci pięknej Tych Najbliższych, Znajomych i mniej Znajomych z biegowych ścieżek i nie tylko he,he... dwanaście kilometrów:) W tym pierwsze tej wiosny przebieżki dla odmulenia po zimie hi,hi... 
Fajnie było, chociaż pewnie z racji święta w parku Lisiniec żadnej biegaczki, ani jednej Kijarki:(

Na koniec nie mogę odmówić sobie pochwalenia się wirtualnym urodzinowym tortem jaki otrzymałem od Ewy, mamy mojego Kumpla Kuby:) Wielkie dzięki! Ten w przerębli to wykapany ja;) Poznałem po brzuchu i czerwonej czapce Zmorsownych he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13