"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 15 lutego 2017

czuć...

już ocieplenie i niechybnie zbliża się wiosna he,he... Na razie po dość znacznych jeszcze spadkach temperatury w nocy -7 w ciągu dnia odwilż. Dzisiaj na naszym morsowisku zauważyłem pęknięcie pokrywy lodowej. To znaczy, że wkrótce wejście na lód będzie już ryzykowne. 
Dziś jeszcze tuptanie po białym:) Trzeba wykorzystywać uroki zimy póki się da, bo słoneczko przygrzewa coraz mocniej.
Niedługo może się okazać, że bez przedwiośnia znienacka zaskoczy nas pani wiosna hi,hi...
Dwunastka z rana wolniutko, bo ślisko;) i o przyczepność trudno. Marzy mi się coś dla odmulenia he,he... ale nie ma za bardzo gdzie. Nawet nie chodzi mi o stałe szybkie bieganie tylko od czasu do czasu o przewentylowanie płuc hi,hi...
Apropo szybkości co łączy bieganie i sex?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13