"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 28 stycznia 2017

z proboszczem...

księdzem z mojej parafii miałem dzisiaj okazję pobiegać kilka ostatnich pętelek na "Bałtyku":) 
Z nowym rokiem pilotuje projekt *żyj zdrowo i duchowo* i z każdą kolejną sobotą ma coraz więcej chętnych:) 
Fajnie, że próbuje wyciągnąć ludzi z przed telewizorów i rozruszać. Wielkie brawa! i powodzenia. Ruch w każdym wieku jest nieocenionym lekarstwem, a w dojrzałym zwłaszcza he,he... Nie ważne, że chodzą bez nienagannej techniki, wolno i w niesportowych ciuchach. Najważniejszy jest ruch na wolnym powietrzu,  a nie trenowanie palców na pilocie tv hi,hi...

Miałem dziś biegać od siódmej, lecz MLP  namówiła mnie na zmianę planów;) I wybiegłem dopiero dziewiąta trzydzieści:(
Na chodnikach ślizgawica, więc odpuściłem wypad na Bialską i wybrałem pobliski Park Lisiniec. Nie wiem co mnie napadło he,he... ale po trzech pierwszych kółkach wpadłem w trans jak chomik na kołowrotku hi,hi... i w sumie natuptałem dwadzieścia dwa kilometry z małym hakiem;)
Dlatego jak wróciłem MLP oznajmiła mi w progu, że już miała mnie poszukiwać cha,cha...

Świetni mi się dreptało po ścieżce rekreacyjnej co chwilę przekomarzając się z mijanymi Kijarzami:) 
A jak po bieganiu smakowały naleśniczki z serem. Rewelacja! 
Po prostu "palce lizać" :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13