"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 23 stycznia 2017

trzynastka...

na rozpoczęcie nowego tygodnia wciąż "po białym" he,he... 
Po wczorajszym świętowaniu dnia dziadka w mega przerębli hi,hi... na świetnym Zlocie Foczek i Morsów w Blachowni planowałem dychę. Jednak jak zawsze trochę mnie zniosło z kursu;) Po ostatnich nieco stresujących "spotkaniach bliskiego stopnia" na "Bałtyku" zweryfikowałem nieco trasę. Pod koniec biegania pomyślałem nie tak nie może być! "Gdzie się strułeś tam się lecz" hi,hi... i dlatego pętle dookoła "Adriatyku", "Bałtyku" i "Pacyfiku" na koniec zaliczyłem. 
Po wczorajszym kapitalnym morsowaniu dziś naładowany endorfinami prawie sunąłem prawie jak poduszkowiec hi,hi...
Mimo, że woda w Blachowni trochę "gęściejsza" od naszej w "Adriatyku" to fajnie było spotkać się z Zimnolubnymi z innych miejscowości:) 
Na naszym stałym morsowisku ślady wskazują, że Ktoś wczoraj do "wanny" się dobierał he,he... Mimo to w najbliższą niedzielę wszystkie męskie dłonie z siekierami na pokład;)
Jutro wygibasy, czyli cotygodniowa gimnastyka coby niezardzewnieć hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13