"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 12 stycznia 2017

świeża dostawa...

białego puchu i jeszcze cudowniejsze dreptanie "po białym" he,he...
W dodatku na "Bałtyku" klimaty bajeczne tylko trzeba trochę zboczyć ze ścieżki rekreacyjnej;) Właśnie o tej porze roku otwierają się nowe "przejścia" które w sezonie wegetacji roślin przesłania wybujała zieleń. 
Że ciężko w śniegu po kolana? I owszem hi,hi... Ale siła biegowa wzrasta;) a trud i nieco "upodlenia" daje dużo satysfakcji:)  Co za tym idzie organizm z nadprodukcji endorfin, czyli hormonów szczęścia aż kipi he,he...
Jedenaście kilometrów, lecz w nogach czuję jakbym zrobił "połówkę" hi,hi...
Fantastycznie było! Po za tym zdobyłem dowód, że są gorsi "wariaci" ode mnie;) Ja biegam, ruszam się, a Goście siedzą godzinami na lodzie i moczą kije w dziurze;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13