"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 11 stycznia 2017

nie mogłem odmówić...

sobie patrząc na lśniący, srebrzysty i "suchy" śnieg zrobienia "orła" hi,hi...
Minus piętnaście o poranku:) i wszędzie ślisko:(chodniki, boczne ulice pokryte wyślizganą lodową skorupą:(  
Dlatego zdecydowałem się na park Lisiniec. Dzisiaj na "Bałtyku" ja i One trzy he,he... Kijarki ma się rozumieć;) Przerębel naszą pokryła już gruba warstwa lodu, więc w niedziele czeka nas znów niezła "rąbanka". 
Już tydzień od kiedy biegam po moim ulubionym "białym":) a które znajomy kierowca nazywa "ścierwem";) Ja się cieszę:) On narzeka i jak ten Pan Bóg ma nam dogodzić he,he...
Fajnie! Podłoże wymusza uważne stawianie stóp i co za tym idzie wolne tempo. I bardzo dobrze! Zimowe bieganie ma przecież być bazą pod przygotowania do startów:)
Jaki będzie nowy sezon? Zobaczymy czas pokaże. Najważniejsze jest bieganie. Takie bez fajerwerków, napinki, zwykłe codzienne tuptanie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13