"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 16 listopada 2016

południe, północ...

i tak na zmianę udeptuję chodniki naszego miasta z uwagi n coraz wcześniej zapadające ciemności. Jeszcze dzień jest dłuższy od najkrótszego o godzinę, ale już krótszy od najdłuższego o ponad osiem godzin:(
Zbieram się do corocznej przerwy w bieganiu, czyli roztrenowania i nijak mi to nie wychodzi he,he... Muszę odpocząć. Tym bardziej, że rozkręca się sezon morsowy, a ta przypadłość wbrew pozorom również pochłania naprawdę dużo energii. Po solidnym morsowaniu tak jak po saunowaniu powinno się przez jakiś czas poleżakować;)  
Przed wczoraj wieczorem zlustrowałem południowa część miasta i spotkałem tylko jednego biegacza:( Dzisiaj o tej samej porze wybrałem się na północ i po drodze minąłem też tylko jednego:( Czyżby ludzie przestali biegać? dlatego, że zimno? albo za ciemno? 
Wydaje mi się , że jak napisał na forum jeden ze starych biegaczy: 
"BOOM biegowe przystopowało i widać stagnację za 3-4 lata będzie spadek także biegi zostaną dla pasjonatów i tego sobie i innym życzę."

Coś chyba w tym musi  być... Jeszcze tamtej zimy (jesieni;) o tej porze dnia można było spotkać przynajmniej kilkoro szybciej przebierających nogami. 
Po wczorajszej cotygodniowej gimnastyce dziś tylko dyszka hi,hi... Nie licząc wcześniej prawie sześciokilometrowego marszu;)
Biegło mi się kapitalnie:) Chwilami miałem wrażenie, że niczym poduszkowiec sunę tuż nad powierzchnia ziemi he,he... 
Uwielbiam ten stan kiedy aparat ruchowy zgra się z oddechem i cały organizm pracuje niczym dobrze naoliwiona maszyna:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13